Aconsegueix la teva acreditació pel Sónar+D i el Sónar Festival amb un 15% de descompte

Notícies

per Comunicació CTECNO / 1 juny, 2018 / Sense comentaris

El Sónar+D és un Congrés Internacional que explora com la creativitat impacta en tots els processos d’innovació a través de la tecnologia i la transformació digital de les industries creatives. Més info del Sónar+D aquí. 

El Sónar+D ofereix un descompte del 15% als associats del CTecno i empreses sòcies sobre el preu final en l’Acreditació Professional (completa o de dia) que donarà accés a totes les activitats del Sónar+D i a tots els concerts del Sónar Festival amb accés a àrees VIP (acreditacions assignades por ordre de sol·licitud)  del 13 al 16 de juny del 2018*.

Els beneficis de l’acreditació són: Accés a totes les activitats de Sónar+D, inclosa la programació del Networking Day, a àrees exclusives de Sónar+D, com ara el Networking Bar i les activitats que s’hi celebren. Accés prioritari a les conferències i workshops de Sónar+D. Check-in online per evitar esperes i accessos ràpids. Wifi i servei de guarda-roba gratuïts. Accés exclusiu a tots els concerts de Sónar de Dia i Sónar de Nit, i a les Àrees VIP (zones a l’ombra, chill-out, bars amb menjar i begudes). Accés especial a una vista privilegiada dels shows a les Àrees VIP de SonarClub i SonarPub, sumat a una passarel·la que uneix ambdues Àrees VIP** i autobús gratuït entre els recintes de Sónar de Dia i Sónar de Nit**

Al Sónar+D coneixeràs de primer mà projectes trencadors i activitats que estan definint el futur; coneixeràs professionals clau de l’ecosistema creatiu internacional a través de les diferents activitats de networking i, per acabar, podràs gaudir de tots els concerts de la celebració dels 25 anys del Sónar aquest 2018.

Que hi trobaràs?

  • El congrés Sónar + D s’uneix als 25 anys de celebracions de Sónar per explorar el futur de la creativitat, aprofitant els propers 25 anys de música, tecnologia i coneixement online
  • Sónar + D, el congrés dedicat a les tecnologies creatives, presenta la seva sisena edició, que abarcarà 5 temes clau: El futur de 1) Espai 2) Música 3) Experiències audiovisuals 4) Internet 5) Intel·ligència
Temes d’interès:
  • La NASA explicarà els últims avenços en la recerca de planetes semblants a la Terra fora del nostre Sistema Solar i com els artistes podrien facilitar la comunicació en cas de primer contacte.
  • El projecte de recerca de Google que explora el paper de l’aprenentatge automàtic en el procés de creació d’art i música, Google Magenta, presentarà els seus nous instruments musicals a MarketLab, a més de presentar un taller sobre com crear música amb AI.
  • Els productes, serveis, continguts i noves formes de relacionar-se amb el públic que la BBC pot llançar en el futur de 5 a 10 anys es treballa al serveis de la BBC R + D. Dos dels seus membres, Tim Cowlishaw i Jakub Fiala, explicaran com funciona i ofereixen un taller que mostra com piratejar smart speakers.
  • En un keytalk, Ian Rogers, l’actual Director Digital de LVMH, explicarà les seves idees reunides durant més de 25 anys explorant connexions entre música i Internet. Rogers ha treballat per a empreses com Nullsoft, Yahoo! Música, Beats Music i Apple Music
  • Des del 2003, la Fundació Mozilla ha estat creant eines i iniciatives per mantenir Internet com un espai lliure, obert, neutre, incloent i de privadesa. El cofundador i director de la Fundació, Mitchell Baker, presentarà els seus últims projectes per assegurar una Internet saludable.
  • El tecnòleg i l’artista digital especialitzat en el blockchain Mat Dryhurst analitzarà com les infraestructures digitals poden revolucionar la creació, la col·laboració i l’intercanvi d’informació a la música.
Dades i xifres:
  • 4 dies (13, 14, 15, 16 de juny)
  • 100 activitats
  • 150 parlants
  • 5.000 professionals acreditats
  • 3.000 empreses representades de 65 països

Per obtenir l’acreditació amb descompte demana el codi de descompte a comunicacio@ctecno.netSeguidament, segueix el següent link i utilitza el codi de descompte a l’inici del procés de compra.