Conferència “Lean IT: millora contínua i aportació de valor a la gestió de serveis”

Actualitat, Notícies

per Comunicació CTECNO / 16 febrer, 2017 / Sense comentaris

Títol: LEAN IT: millora contínua i aportació de valor a la gestió de serveis

Data: 21 de febrer en horari de 18h a 19:30h

Descripció

Actualment tot l’entorn parla de Cloud, de Big Data, de Smart X, parlen de canvis, de velocitat, de “time to market”, al cap i a la fi, parlen d’adaptar-nos contínuament a nous reptes. IT està en el centre de tots els reptes ja que la tecnologia i la millora de processos pot aportar molt als negocis. IT pot aportar realment valor. Però, què és valor? Com puc aportar-lo? Com optimitzo els recursos sense deixar d’oferir els meus serveis? LEAN IT ens ajuda a donar resposta a aquestes preguntes, ens ajuda a entrar en cicles de millora contínua que ens permeten realment aportar valor als nostres negocis.

Continguts

  • Què és LEAN IT?
    • Què és valor?
    • Com identifico valor?
    • Com puc ajudar al negoci a millorar cada dia?
    • Com gestiono el canvi?
    • Com puc saber què funciona?

Ponent: Walter Henríquez és Lead Trainer en LEAN IT a Netmind i Director de IT Services a Cuatrecasas. Enginyer Superior de Telecomunicacions, MBA La Salle, CIO Advance Program ESADE. Té 20 anys d’experiència en gestió de serveis.

 

INSCRIPCIONS GRATUÏTES

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.