Quart Esmorzar CTecno: El comerç tradicional i el comerç on-line

Actualitat, Informació destacada, Recull de premsa

per Comunicació CTECNO / 3 octubre, 2013 / Sense comentaris

DSC_0191

 

 

 

 

 

CTecno ha analitzat amb un debat a Barcelona Activa els casos de Runnering, Ecoveritas i LetsBonus les oportunitats i les barreres d’entrada de l’ecommerce al comerç tradicional

L’e-commerce suposa un 2% del total de vendes del sector retail a Espanya

Les previsions indiquen que el 2017 l’e-commerce representarà un 4% del comerç a Espanya,

Sota el títol “Les TIC aplicades al comerç: de la venda tradicional a la venda on-line”, avui dijous 3 d’octubre de 2013, Silvio Elias, president de Comertia i director general d’Ecoveritas, Sito Castelló, gerent de Base:Castelló Esports i Gemma Sorigué, general sales manager de LestBonus, han debatut, moderats per Santiago Sánchez, memebre de la junta directiva de CTecno i soci de Fhios, sobre les avantatges i els frens de l’opció del comerç tradicional per la venda per Internet.

Les darreres dades indiquen que, malgrat que l’e-commerce està penetrant amb força al sector comercial i de serveis, ara per ara només una quarta part de les PIMES que tenen web la utilitzen per vendre. Tanmateix, Silvio Elias ha indicat que els canvis d’hàbits dels consumidors – que cerquen experiències més enllà de la transacció – està revolucionant el sector comercial. Elias ha posat èmfasi en el canvi de model de consum i en el fet que els consumidors busquen empreses transparents, “flosom”, és a dir: capaces de reconèixer les seves debilitats i millorar en diàleg amb els conumidors. Sito Castelló ha explicat el doble model – on-line i off-line – d’Esports Base:Castelló I Runnering, que s’ha convertit en una botiga d’experiències esportives, molt més enllà de la venda de material per a runners. Gemma Sorigué ha remarcat que el model de LestBonus – de venda de descomptes on-line de productes i serveis molt diversos – es recolza en la fiabilitat i professionalitat de la transacció i ha recomanat als petits comerços que, atès el cost i la inversión de crear una nova plataforma d’e-commerce, optin per adherir-se a plataformes de venda on-line amb major escalabilitat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.