ServiceNow s’incorpora com a empresa sòcia del CTecno en aquest inici de curs

Actualitat, Blog, Informació destacada, Notes de premsa, Notícies, Notícies d'interès

per Comunicació CTECNO / 7 octubre, 2019 / Sense comentaris

ServiceNow, l’empresa que millora la forma de treballar de les persones, i la Fundació Cercle Tecnològic de Catalunya (CTecno) han signat un acord de col·laboració perquè la companyia tecnològica s’incorpori com a empresa sòcia d’aquesta fundació privada sense ànim de lucre oberta a les persones, les empreses i els professionals de les TIC que té per objectius crear opinió, generar debat i promoure les polítiques tecnològiques.

El conveni, signat pel Francesc Bert, responsable d’empreses del CTecno, i  Albert Soriano, Enterprise Account Executive de la oficina de Barcelona de ServiceNow Iberia, estableix el marc de col·laboració per a aquells projectes d’interès comú en l’àmbit de la Societat de la Informació a Catalunya que es promouen des de la fundació CTecno.

 

 

A través d’aquest acord, les dues entitats busquen unir forces per promoure la Societat de la Informació i del Coneixement a través de la col·laboració directa en l’organització d’esdeveniments, reunions, trobades de networking i difusió de coneixement, entre d’altres aspectes.

ServiceNow és una companyia que contribueix a la millora dels processos laborals per optimitzar la forma de treballar de les persones, transformant els treballs desestructurats del passat en fluxos de treball intel·ligent. Així, gràcies a la tecnologia, les empreses poden augmentar la seva eficàcia i fer els processos més fàcils i dinàmics.

En aquest sentit, mitjançant la digitalització dels fluxos de treball, tant els clients com els empleats poden beneficiar-se dels resultats, s’incrementa la productivitat i se simplifica la complexitat de les tasques i els processos laborals rutinaris, sobretot a través de Now Platform de ServiceNow, la plataforma cloud per gestionar els fluxos de treball complexos de les empresas. D’aquesta manera, ServiceNow ofereix una cartera de productes que està pensada per ajudar a millorar els departaments de IT, els treballadors i els clients, impulsant tots els components necessaris per a seguir avançant cap a la transformació digital.

A Espanya, la multinacional està creixent de forma exponencial i ja compta amb una seu regional a Madrid, que dirigeix ​​les operacions tant en el mercat nacional com a la zona sud d’Europa, i amb una oficina a Barcelona que es ​​responsabilitza dels projectes i clients de la companyia a Catalunya i el Llevant, el País Valencià i les Illes Balears.

Per al CTecno, la incorporació de ServiceNow dins del seu ecosistema d’empreses representa una suma de valor empresarial i social per dur endavant les seves activitats tant de networking com de coneixement a través de les noves tecnologies i l’acció social.

Amb aquesta incorporació, les empreses del sector tecnològic que formen part del consell d’empreses del CTecno són ara 31.