El CTecno et porta al Mobile Lunch 2018 a un preu especial
/ 8 febrer, 2018 / Sense comentarisVols conèixer la comunitat mobile? Vols assistir a la tercera edició del Mobile Lunch?
Vols accedir al 4YFN i al MWC18?
El CTecno, la Mobile World Capital Barcelona i GSMA et portem al Mobile Lunch Barcelona, el punt de trobada clau per a les empreses i associacions de la comunitat mobile en el marc de Mobile World Congress, l’esdeveniment més gran de la indústria mòbil a escala mundial. El dinar tindrà lloc el pròxim diumenge 25 de febrer (d’11h30 a 16h30) al Teatre Nacional de Catalunya (TNC).
En aquesta edició Mobile Lunch presenta un nou format: networking first, que inclou sessions de contingut exclusiu dedicades a la ciutat de Barcelona i a l’economia digital, així com experiències gastronòmiques. Mobile Lunch es consolida com un espai únic per relacionar-se, generar oportunitats de negoci i crear nous víncles en l’àmbit de l’economia digital.
El CTecno, com a entitat col·laboradora, ofereix als seus ASSOCIATS un PREU ESPECIAL amb un 25% de descompte en l’entrada Lunch Experience (60€). L’entrada Lunch Experience inclou l’accés al dinar del dia 25, accés al 4YFN i accés al MWC18 el dijous 1 de març. Per altra banda, també hi ha l’entrada MWCongress Experience (180€) que inclou l’accés al dinar del dia 25 i una entrada pel MWC18.
Per comprar l’entrada amb el descompte del CTecno us heu de resgistrar aquí (prèviament cal haver sol·licitat el codi a comunicacio@ctecno.net).
Per més informació i consultes: mobilelunch@mobileworldcapital.com
SORTEIG EXCLUSIU PELS ASSOCIATS PROFESSIONALS DEL CTECNO
Entre tots els socis professionals del CTecno sortegem 1 entrada MWCongress Experience, 3 entrades Lunch Experience i 5 entrades pel 4YFN. Si vols ser un dels socis afortunats tens temps fins el 16 de febrer per fer un tuit o una publicació a Linkedin mencionant: #socsociprofessional del @CTecno i #vullanaralMobileLunch Entre totes les publicacions vàlides farem el sorteig!