El social selling és com estar en una conferència i parlar amb tots els assistents al mateix temps

Agenda, Notícies

per Comunicació CTECNO / 14 octubre, 2016 / Sense comentaris

El passat dimarts 4 d’octubre va tenir lloc la quarta edició del Cicle de dinars-debat Techno-Lunch organitzats pel CTecno amb la col·laboració del Col·legi Oficial d’Enginyeria Informàtica de Catalunya (COEINF), el Col·legi d’Enginyers Tècnics i Pèrits de Telecomunicació de Catalunya (COETTC), elCol·legi Oficial d’Enginyeria Tècnica en Informàtica de Catalunya (COETIC), el Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya (COEIC) i l’Associació Catalana d’Enginyers de Telecomunicació (Telecos.cat).

Paul Terry, European Sales Leader a Linkedin, va ser el ponent convidat a l’acte que va tenir lloc a l’Hotel Condes de Barcelona en un format conversa entre Terry i Jordi William Carnes, president del CTecno.

Jordi Gili, membre de l’executiva del CTecno i Managing Director a Execus, sponsor del Techno-Lunch, va ser l’encarregat de donar la benvinguda als assistents i de presentar l’acte. Un cop acabat el dinar, Carnes i Terry van donar pas a l’entrevista.

“You are closer than you think”, diu la publicitat de Linkedin, i Terry va corroborar que això és així perquè “l’objectiu és permetre’ns connectar amb professionals d’arreu del món per esdevenir més productius, tenir més èxit i inclús trobar la nostra següent feina”. L’irlandès també va defensar que les relacions són molt importants en el món dels negocis, i a Espanya, per qüestions culturals, importen més que en altres països. “A Espanya esteu més connectats del que us penseu, ja sou 8 milions d’usuaris”, va recordar.

En qüestió de trobar feina, Terry va recomanar que cal diferenciar-se de la resta i iniciar converses en qualsevol plataforma on hi hagi gent amb interessos comuns. “Els bons professionals van on altres bon professionals ja hi són”, va sentenciar Terry.

Pel que fa al futur dels negocis, Terry va comentar que el futur és molt similar al passat. “El futur dels negocis està en plataformes com Linkedin que ens permetin ser persones de negocis i venedors a gran escala”, va comentar. Per altra banda, quant al Social selling, Terry va definir-ho com anar a una conferencia  i poder mantenir una conversa amb tots els assistents alhora, i “amb Linkedin és possible”, va afegir.

Terry va explicar que Linkedin té el Social Selling Index per mesurar l’activitat a la plataforma. L’índex està basat en quatre pilars: establir relacions, definir-se com a professional, trobar la persona correcte i connectar amb l’interior. “L’índex de SSI a Espanya és de 25 mentre que la mitjana europea és de 29”, va explicar.

Finalment, Carnes li va preguntar per exemples exitosos d’ús de Linkedin en empreses catalanes. Terry va explicar que treballen amb grans empreses com Seidor, Banco Santander i el FCBarcelona. L’irlandès, però, va recordar que amb Linkedin no podem esperar vendre cap producte, però t’obre la porta a noves converses i persones interessades en el producte.

Consulta la galeria fotogràfica aquí.

Consulta el vídeo de l’acte a aquí.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.