El Sónar + D impulsa el negoci i el networking

Notícies

per Comunicació CTECNO / 8 juny, 2015 / Sense comentaris

En l’edició del 2015, el Sónar+D, que tindrà lloc del 18 al 20 de juny, impulsa l’àrea de negoci i amplia la seva aposta per totes aquelles activitats de networking que potenciïn el contacte entre start-ups i inversors, emprenedors i experts i empreses i professionals en recerca de feina.

En aquest sentit, una de les propostes més exitoses del Sónar+D és Meet the Expert, l’activitat que més trobades propicia entre professionals i experts en l’àrea de les indústries creatives. Un total de 36 experts realitzaran més de 300 trobades amb els participants de Sónar+D. Entre els experts d’aquest any figuren noms com Ignasi Costas de Rousaud Costas Duran, especialistes en assessorament legal per a les start-ups, Guillermo Hinarejos de Isern, experts en marques i patents, Javier Fusté de KPMG a qui es podrà consultar sobre fiscalitat internacional, Francesc Fajula, de Banc Sabadell, expert en innovació o Kendel Ratley, directora d’expansió de Kickstarter.

Seguint aquest model, enguany s’ha creat Meet the Investor, una activitat que propiciarà trobades entre 21 inversors de destacades empreses i institucions i les start-ups i emprenedors que busquen recursos per a finançar els seus projectes. Entre aquests inversors destaquen Miquel Costa, president de Keiretsu Forum Spain y Cedric Kutlu, fundador de Fool Funds.

En el seu segon any, la Start-up Competition by Ricoh es reforça amb un call internacional, al que han respòs 167 start-ups, i amb més premis i eines per a impulsar projectes incipients en el sector creatiu i tecnològic. De entre totes les empreses candidates a aquest certamen, un jurat format per 21 inversos i experts –entre els que destaquen a nivell internacional Sam O’Keefe, de Techcrunch, la plataforma especialitzada en negocis del món digital i Cedric Kutlu, founding parter de Fools Funds i Hila Oren, fundador i director general del Tel Aviv Global– decidiran als finalistes i guanyadors. Assistir a aquesta competició i conèixer als 10 finalistes és una bona forma de descobrir quines són les tendències millor valorades actualment en els àmbits de les indústries creatives.

També destaquen altres iniciatives com la formació gratuïta el 17 de juny a ISDI, la taula rodona m-startup-barcelona, el Music Hack Day, el Digital & Media Summit, sessió guiada d’innovació col·lectiva, o el Job Market Place, organitzat en col·laboració amb Barcelona Activa i que té com a objectiu connectar el talent creatiu i cultural de la ciutat amb les oportunitats laborals que els sectors de la música, la gestió cultura i les indústries creatives poden oferir, entre altres.

Enguany, al Sónar+D s’esperen 4.000 professionals acreditats, 2.000 empreses participants de 60 països, 500 trobades de networking i més de 150 activitats. En definitiva, Sónar+D i Sónar són un moment únic on l’oci, la cultura, la tecnologia i el networking es troben de manera natural i amena.

Les acreditacions poden comprar-se aquí.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.