Presentació del Pla idigital – 27/06/12
/ 27 juny, 2012 / Sense comentarisLa Direcció General de Telecomunicacions i Societat de la Informació et convida a la:
Presentació del Pla idigital
El Pla idigital és la nova estratègia del govern català en matèria de societat de la informació que ha de fer de Catalunya un referent d’innovació digital que generi creixement econòmic, competitivitat empresarial, ocupació de qualitat i transformació de l’Administració per millorar la qualitat de vida d’empreses i ciutadania.
El Pla idigital, que promou la participació activa de tots els agents implicats en el desenvolupament de la societat digital al nostre país en un model de col·laboració público-privada integrat i eficient, és l’aposta del Govern per al ple desenvolupament de la societat digital catalana, en línia amb els objectius de l’Agenda Digital per a Europa i com a concreció del que estableix l’Estratègia Catalunya 2020 (ECAT 2020) i el Pla de Govern 2011-2014 en aquest sentit.
|
Hora: 19:30 – 21:00 h. |
Lloc: Roca Barcelona Gallery |
Programa de l’acte
19:30-19:55 |
Benvinguda i presentació de Pla idigital |
19:55-20:15 |
Presentació de la marca i web idigital |
20:15-20:30 |
Cloenda de la Generalitat de Catalunya |
20:30-21:00 |
Refrigeri |
Inscripcions:
L’assistència és gratuïta. Aforament limitat. Les reserves es realitzaran per rigorós ordre d’inscripció emplenant aquest FORMULARI o trucant al 902 790 379.