Actualitat, Notícies
per Comunicació CTECNO / 13 maig, 2021
El passat 12 de maig vam presentar el #BCNRetailLab, un nou laboratori per impulsar la competitivitat i la transformació digital dels comerços a Barcelona. La inciativa publicoprivada, impulsada per l’Ajuntament de Barcelona, Barcelona Activa i CTecno, va mostrar ahir la prova pilot per comprovar els resultats de la introducció de la tecnologia i la venda en línia de les botiques físiques. De moment. la prova sha fet en quatre establiments de l’eix comercial Coreixample: Flors Navarro, Crearte Styling, Barrabes, Esquí i montaña i Crois’ – Croissant Gourmet.
El primer tinent d’alcaldia Jaume Bollboni, i la regidora de Comerç Montserrat Ballarín, van dur a terme la presentació del projecte #BCNRetailLab conjuntament amb Joan Ramon Barrera, president del CTecno, que va posar en valor el sector tecnològic i digital: “el sector tecnològic és el motor d’innovació d’altres sectors econòmics. Amb aquestes solucions, els comerços tradicionals incorporen aventatges d’innovació tecnològica i milloren l’experiència de l’usuari”.
Posteriorment a la roda de premsa, es va realitzar la visita dels quatre comerços en els quals s’ha implantat el projecte, amb l’objectiu d’aconseguir unes botigues i un comerç més intel·ligents, i de fer del servei una experiència. BCNRetailLab pretén continuar exercint aquestes funcions i la de digitalitzar 2.500 comerços de proximitat més, amb una inversió de 150.000 euros finançats de manera equitativa entre l’Ajuntament de Barcelona i el CTecno.
.
El CTecno estem molt contents/es d’haver participat en aquest projecte del laboratori de comerç de Barcelona, i poder fomentar la digitalització del comerç de Barcelona amb el 50% del finançament del CTecno.
.